Kaikille perheenjäsenille
Hintatakuu
Ilmainen toimitus
Kotiintoimitus

Maksaa

Pidätämme oikeuden korvata vialliset tuotteet vastaavilla tuotteilla, jos samanlaisia tuotteita ei ole saatavilla. Hyvitämme aina palautettujen tuotteiden päivähinnan tai laskutetun hinnan, mikäli se on alhaisempi.

Mitä palautus maksaa?

Palautuskulu on 20 euroa.

Kuinka nopeasti hyvitys käsitellään?

Vastaanotettuamme palautuksen hyvityksen käsittely voi kestää jopa 10 arkipäivää.

Näin palautat

1. Ota yhteyttä asiakaspalveluun ja tee palautuspyyntö.


2. Ilmoita nimesi, tilausnumerosi ja tuote, jonka haluat palauttaa.


3. Kun teet reklamaation, lähetä kuvia viallisesta/vahingoittuneesta tuotteesta sekä tapettirullan
etiketistä, jonka eränumero on selvästi näkyvissä.


4. Lähetämme sinulle sähköpostitse tulostamasi palautustarran, jonka voit tulostaa. Varaa paketin nouto
soittamalla UPS:n asiakaspalveluun numerossa 09 2311 3406.


5. Noudatamme kuluttajansuojalainsäädännön mukaista palautusoikeutta 14 päivän kuluessa siitä päivästä, kun olet vastaanottanut tilauksesi siihen päivään asti, jolloin ilmoitat meille palautuksesta. /p


6. Tuotteet on palautettava 14 päivän kuluessa palautuksen
hyväksymisestä. Tämä koskee avaamattomia tuotteita. /p


7. Palautusoikeus ei koske mittatilaustuotteita.

8. Vastaanotettuamme palautuksen hyvityksen käsittely voi kestää jopa 10 arkipäivää. /p>