Kaikille perheenjäsenille
Hintatakuu
Ilmainen toimitus
Kotiintoimitus

Tilaaminen

Tilaus

Miten teen tilauksen?

1. Valitse tapetti
2. Valitse tuotteiden määrä
3. Paina Osta-painiketta
4. Siirry maksamaan
5. Valitse maksutapa
6. Kun tilaus on vahvistettu maksulla, saat tilausvahvistuksen sähköpostiosoitteeseen, jonka annoit tilauksen yhteydessä.

Yhteistyökumppanimme Klarnan kautta maksaminen on helppoa ja turvallista. Maksuvaihtoehdot ovat lasku 14 päivän maksuajalla, osamaksu, korttimaksu tai tilisiirto. Lasku tai osamaksuvaihtoehto aktivoituu, kun olemme lähettäneet tilauksesi. Kun maksat Klarnan kautta, sekä toimitus- että laskutusosoitteen on vastattava rekisteröityä osoitettasi.
Jos kyseessä on yritystilaus, jolla on eri toimitus- tai laskutusosoite, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

Jos sinulla on muita laskutukseen tai maksuun liittyviä kysymyksiä, ota yhteyttä Klarnaan täällä lue lisää maksuvaihtoehdoista täältä.

Onko tilaukseni mennyt läpi?

Saat tilausvahvistuksen antamaasi sähköpostiosoitteeseen, kun tilauksesi on hyväksytty. HUOM.! Jos et ole saanut tilausvahvistusta, tarkista roskapostisi.

Missä pakettini on?

Voit seurata pakettisi kulkua seurantalinkillä, jonka saat sähköpostitse, kun paketti on lähtenyt varastoltamme. Saat saapumisilmoituksen tekstiviestitse, kun paketti on noudettavissa.

Onko tapettia varastossa?

Varastossamme on yli 20 000 tapettirullaa, muuten tilaamme suoraan toimittajilta. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, mikäli sinulla on kysymyksiä varastosaldoon liittyen. Jos tilaamasi tapetti on tilapäisesti loppunut varastosta, otamme sinuun sähköpostitse yhteyttä heti, kun tiedämme arvioidun toimituspäivän.

Voinko tilata tapettinäytteen?

Kyllä. Lue lisää täältä, miten tapettinäytteen voi tilata. Kunkin tapetin tuotesivulta löytyy painike 'Tilaa tapettinäyte'. 
Näytteemme ovat yleensä A4-kokoisia. 

Tuotenäytteiden lähetyksestä veloitamme käsittely- ja postikulut. 

Jos sinulla on kysyttävää, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

Oletko yritysasiakas ja sinulla on myymälä asiakkaita varten?

Piipahda myymälässämme, jossa saat neuvoja ja vinkkejä tapettien valintaan. Toimipisteemme sijaitsee osoitteessa Tumstocksvägen 9A, Täby, Ruotsi.

Voinko muuttaa tai peruuttaa tilaukseni?

Et voi itse muuttaa tai peruuttaa tilaustasi, mutta ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin voimme tehdä sen puolestasi. Voit peruuttaa tai muuttaa tilaustasi niin kauan kuin sitä ei ole käsitelty, mikä tapahtuu yleensä 1 työpäivän kuluessa. 

Jos tarvitsetkin useampia tapettirullia, sinun on tehtävä uusi tilaus.
HUOM.! Huomaathan, että kaikissa tapeteissa on eränumero, joka osoittaa värisävyn sekä
kuvioiden yhteensopivuuden, jotka voivat vaihdella hieman eri erien välillä. Jos teet useamman erillisen tilauksen, on tärkeää mainita joko tapetin eränumero tai toisen tilauksesi numero
viestikentässä.